Crosetate, tricotate

Imi reorganizez blogul. Pentru ca intre timp am mai facut cate ceva din fire, mi-am zis sa le fac si lor o categorie. Astea sunt o parte din ce-am crosetat sau tricotat in ultimul timp.

Nu sunt de vanzare, doar ma laud! Cu exceptia esarfei cu floricele din a doua poza. A devenit si prima in momentul in care m-am decis ca totusi culoarea e prea… roz pentru mine plus ca deja nici nu cred ca m-ar mai fi incaput dar asta e alta poveste :))

Am mai crosetat/tricotat si altele, doar de dragul de-a lucra, tare mult ma relaxeaza si-mi creste inima cand vad ca iese ceva frumos din mainile mele! Ce modesta sunt!

DSC_2487-620DSC_2439-detalii

DSC_2427-1000DSC_2439-1000

manusi2DSC_2228 copy

DSC_2924-800DSC_2192-600

foto 4 600DSC_2180

DSC_2922-800photo 2

Leave a Reply

